tisdag 20 mars 2018

Efteråt

Jag hade glömt den, frihetskänslan när migränen släpper. För jag inser att det var vad det var, migrän, från sent på lördag ända tills i förmiddags. Jag har bekanta som har drabbats av migrän i samband med graviditeter och hoppas innerligt att det här var en engångsföreteelse.

Idag kändes det dessutom nästan som vår, vilket så klart spädde på frihetskänslan ännu mer. 

Rolig (?) anekdot: jag hade en kund idag som undrade om jag var från Finland, vi pratade lite om det eftersom hon också var det, och sen sa hon att vi ju har "dom här" (pekade på sina kinder och tittade menande på mig) och "dom här ögonen med påsarna under som blir mörka." 

Tack för den!

Inga kommentarer:

Ett hopp till en vår

Det är som det brukar vara, månaderna segar sig fram tills de inte gör det, tills de tar ett skutt och barnet plötsligt frågar när är det so...